آماده ملاقات بدون پیش شرط با رهبر کره شمالی هستم

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فومیو کیشیدا نخست وزیر نو ژاپن امروز دوشنبه در سخنانی خاطرنشان کرد که نهایت کوشش خود را برای ایجاد جهانی عاری از تسلیحات هسته ای به کار می بندد.

آماده ملاقات بدون پیش شرط با رهبر کره شمالی هستم

بر اساس اعلام این خبرگزاری، فومیو کیشیدا بی اشاره به تهدیدات خصمانه آمریکا در شبه جزیره کُره در ادامه گفت که حاضر است بدون هر گونه پیش شرطی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ملاقات کند.

پیشنهاد نخست وزیر نو ژاپن در حالی امروز رسانه ای شد که کره شمالی تا کنون چندین بار تداوم اقدامات خصمانه واشنگتن علیه پیونگ یانگ را علت ادامه برنامه دفاع موشکی خود اعلام نموده است.

به گزارش خبرنگاران، 3 دُور گفتگوی مستقیم میان سران آمریکا و کره شمالی در دوران ریاست جمهوری ترامپ با کارشکنی و اقدامات خصمانه واشنگتن به شکست منتهی شد.

این در حالی است که کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی پیش از این از ایالات متحده و کره جنوبی به علت برگزاری رزمایش نظامی مشترک انتقاد کرد و آن را یک رزمایش جنگ هسته ای مقدماتی علیه کره شمالی و به منزله بیان واضح سیاست خصمانه واشنگتن برضد پیونگ یانگ تلقی کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 17509

به "آماده ملاقات بدون پیش شرط با رهبر کره شمالی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده ملاقات بدون پیش شرط با رهبر کره شمالی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید