ادعای دروغ فنونی زاده در خصوص قلعه نویی پارسال تکذیب شد

به گزارش اکسپرس بلاگ، ادعای پیشکسوت پرسپولیس در خصوص امیرقلعه نویی که امروز در گفت و گو با یکی از رسانه ها منتشر شده سال گذشته از سوی سرمربی سپاهان تکذیب شده بود.

ادعای دروغ فنونی زاده در خصوص قلعه نویی پارسال تکذیب شد

به گزارش خبرنگاران، مرتضی فنونی زاده امروز باردیگر ادعای را عنوان نمود که از اساس دروغ است. وی در گفت و گو با ایرنا درباره این ادعا گفت: امیر قلعه نویی دوست و بچه محل من است و با وی در شاهین هم بازی بودم. به او پیشنهاد دادم پرسپولیسی گردد، یک روز با من سر تمرین پرسپولیس آمد. علی آقا با وی صحبت کرد و گفت هافبک زیاد داریم و به استقلال برو، قلعه نویی به استقلال رفت به یکی از بزرگان این تیم تبدیل شد.

فنونی زاده صبح روز 2 آذر سال 98 در برنامه سلام صبح بخیر شبکه 3 این ادعا رابرای برای اولین بار عنوان نمود که با واکنش قلعه نویی روبرو شد.

یک روز بعد امیرقلعه نویی درباره این موضوع با خبر ورزشی گفت و گویی مفصلی انجام داد و درباره ادعای دروغ پیشکسوت پرسپولیس گفت: من با سه برادر خانواده فنونی زاده همبازی بودم. با محسن، مرتضی و مهدی همبازی بوده ام. من با مرتضی در شاهین همبازی بودم. با مهدی در استقلال و با محسن در راه آهن. به هر حال این ها بچه محل های من هستند و با هم در ارتباطیم. از آنجایی هم که بچه های نازی آباد خیلی بامعرفت هستند؛ من امروز به او زنگ زدم و خودش فهمید اشتباه نموده است.

چون مرتضی یک بار دیگر هم یک داستانی را تعریف می کرد که اشتباه بود. مثلا مهدی و خودش را اشتباه گرفته بود. مرتضی (فنونی زاده) تمرینش دیر شده بود و گفت علی آقا الان ناراحت می گردد. حالا رانندگی ما هم آن موقع خوب نبود، ولی هر طور شده مرتضی را رساندم. البته زمین فوتبال نبود و تپه های داوودیه بود. خودم حتی پیاده هم نشدم و رفتم باشگاه شاهین. بنده از راه آهن رفتم شاهین.

کاپیتان شاهین بودم. از شاهین رفتم السد و از السد آمدم استقلال. حالا یک زمانی که علی آقا خواست، یک داستانی که مجتبی محرمی، یک آقایی به نام بهرام ناظمی، علی آقا و من بودیم را می گویم. البته زیاد هم مهم نیست که چه مسئله ای بود، اما این چیزی که آقای فنونی زاده می گوید، اصلا درست نیست.

من ایشان را رساندم که علی آقا سرش غرغر نکند، نزدیک بود دو سه مرتبه هم تصادف کنیم. اما به هر حال معرفت به خرج دادیم و نازی آباد بازی درآوردم و رساندمش، ولی اصلا پیاده هم نشدم. چون اصلا داوودیه تپه است. به او که زنگ زدم، خودش قبول کرد. به هر حال آقا مرتضی است دیگر. همین که می آید به تلویزیون و همه را شاد می نماید، خوب است.

ادعای دوباره این موضوع از سوی پیشکسوت پرسپولیس که بیشتر سعی در مطرح شدن در رسانه ها را دارد جای تعجب دارد.

  • پروین اجازه نداد قلعه نویی پرسپولیسی گردد | ماجرای خونی که فنونی زاده در دربی به صورت برادرش مالید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3189

به "ادعای دروغ فنونی زاده در خصوص قلعه نویی پارسال تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای دروغ فنونی زاده در خصوص قلعه نویی پارسال تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید