افطار تا سحر با اسباب بازی، اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی

به گزارش اکسپرس بلاگ، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گفت: ما در ماه رمضان از افطار تا سحر به مدت 10 شب در یک بازه زمانی معین نمایشگاه فروش حضوری اسباب بازی را خواهیم داشت.

افطار تا سحر با اسباب بازی، اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، مهدی علی اکبرزاده مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در نشست خبری هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی که صبح امروز برگزار گردید، گفت: جشنواره هفتم بستر مناسبی را برای تولیدکنندگان اسباب بازی فراهم نموده و خوشبختانه تنوع محصولات نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد محصولات در این جشنواره نسبت به سال قبل افزایش دو برابری داشته است، گفت: ما 576 محصول را دریافت کردیم و هیات داوران در بازه زمانی شهریور 99 تا شهریور 1400 این محصولات را مورد داوری قرار دادند که درنهایت برترین ها برای دریافت جایزه انتخاب شدند.

علی اکبرزاده با بیان اینکه در جشنواره سال جاری بخش مسابقه را از بخش فروش تفکیک نموده ایم، گفت: 23 اسفندماه و همزمان با روز اختتامیه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی برترین های این جشنواره معرفی خواهند شد و ما در ماه رمضان از افطار تا سحر به مدت 10 شب در یک بازه زمانی تعیین نمایشگاه فروش حضوری خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به شاخص های ارزیابی در جشنواره سال جاری اشاره نمود و گفت: تصویرسازی و گرافیک، دسته بندی محصول، چاپ محصول، برترین کیفیت چوب، برترین کیفیت مواد پلیمری، برترین کیفیت مواد فلزی و پارچه، برترین کیفیت مواد ترکیبی، سازه ای و جورچین، شبیه ساز جهانی واقعی و تفریح های حسی و حرکتی، شاخص های ارزیابی در جشنواره سال جاری بود.

وی در ادامه اضافه نمود: 21 و 22 اسفند در دو نوبت صبح و عصر 4 نشست تخصصی با موضوع اسباب بازی های شناختی، استاندارد های اسباب بازی، بازار های جهانی؛ افق پیش رو و تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب بازی برگزار خواهد شد.

علی اکبرزاده از اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی اطلاع داد و گفت: 31 تولیدکننده در جشنواره سال جاری نشان برتر را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در مورد راه اندازی اتاق های بازی و اسباب بازی در مدارس گفت: ما این طرح را پیش از کرونا مطرح کردیم، اما با آغاز کرونا و تعطیلی مدارس متأسفانه طرح ما هم متوقف شد، اما حدود هزار مدرسه پیش از این ماجرا اقدام به راه اندازی اتاق های بازی نموده بودند که این امر نشان از توجه مجریان و برنامه ریزان ما در آموزش و پرورش دارد. در هر صورت امیدواریم پس از کرونا بتوانیم این طرح را به صورت گسترده اجرایی کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اسباب بازی های خلاق و ارائه آن ها در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: یک بخشی از اسباب بازی ها هستند که بومی سازی می شوند، اما بخش دیگر اسباب بازی هایی هستند که نمونه دیگری در جهان ندارند و تازه متولد شده اند.

علی اکبرزاده گفت: خوشبختانه در میان محصولاتی که به جشنواره رسیده، ما اسباب بازی های خلاق را هم داریم، اما باید در نظر بگیریم که خیلی اوقات ممکن است خود اسباب بازی خلاقانه نباشد، اما ترکیب و نحوه ارائه آن خلاقانه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 21184

به "افطار تا سحر با اسباب بازی، اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "افطار تا سحر با اسباب بازی، اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افطار تا سحر با اسباب بازی، اهدای نشان اسباب بازی برتر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید