ترامپ: کشورهای خارجی به آمریکا به عنوان پیشرو در مقابله با کرونا می نگرند

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس جمهور آمریکا که در حال حاضر کشورش از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا با فاصله زیاد در صدر دنیا واقع شده است در جمع تعدادی از نمایندگان کنگره گفت که کشورهای خارجی به آمریکا به عنوان پیشرو در مقابله با کرونا می نگرند.

ترامپ: کشورهای خارجی به آمریکا به عنوان پیشرو در مقابله با کرونا می نگرند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه گفت ما در موقعیتی قرار داریم که همه چیز را باید دوباره شروع نموده و اقتصاد را به دلیل همه گیری ویروس کرونا دوباره بسازیم.

وی که در جمع جمهوری خواستار کنگره صحبت می کرد، اضافه کرد: شاید 95 هزار نفر در آمریکا به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست بدهند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود که باید اقتصاد این کشور بازسازی گردد در غیر اینصورت شاهد فروپاشی کشور خواهیم بود.

وی درباره مقابله با همه گیری ویروس کرونا گفت که سران کشورهای خارجی به ما به عنوان پیشروی دنیا می نگرند.

ترامپ بار دیگر گفت که این کشور تجهیزات پزشکی و محافظتی کافی در اختیار داشته و ذخایر دستگاه های اکسیژن ساز همچنان در حال افزایش است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت ها در ایالت های آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا گفت که این ویروس می بایست در چین متوقف می شد.

آخرین آمارها حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و 295 هزار نفر و قربانیان نیز به بیش از 77 هزار نفر رسیده اند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3605

به "ترامپ: کشورهای خارجی به آمریکا به عنوان پیشرو در مقابله با کرونا می نگرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کشورهای خارجی به آمریکا به عنوان پیشرو در مقابله با کرونا می نگرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید