(تصاویر) اولین گوشی پرچمدار Tecno

به گزارش اکسپرس بلاگ، شرکت چینی تکنو موبایل Tecno Mobile در تاریخ 24 ژوئن (3 تیرماه) گوشی Tecno Phantom X را به اسم اولین گوشی پرچمدار خود معرفی کرد و اکنون پس حدود دو هفته این گوشی مجذوب کننده در نخستین گام در بازار های نوظهور آفریقایی همانند کشور نیجریه، در دسترس کاربران نهاده شد.

(تصاویر) اولین گوشی پرچمدار Tecno

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، چند هفته پیش بود که اعلام شد شرکت چینی تکنو موبایل Tecno Mobile به زودی گوشی تازهی به نام فانتوم ایکس Phantom X روانه بازار می نماید. پس از اعلام این خبر شایعات مختلفی در مورد این گوشی تازه مطرح شد تا اینکه پایان این گوشی در تاریخ 24 ژوئن (3 تیرماه) با مشخصات قابل توجهی که نشان دهنده ظهور یک پرچمدار تازه است، از سوی سازنده چینی معرفی گردید. اگرچه در نگاه اول این موضوع چندان عجیب به نظر نمی رسد، اما باید اعلام نمود که معرفی گوشی هایی با مشخصات یک پرچمدار، تا به امروز در سیاست گذاری های کمپانی تکنو دیده نشده بود.

به گزارش خبرنگاران، تکنو موبایل Tecno Mobile، یک شرکت سازنده تلفن همراه معروف به تکنو است که از سال 2006 آغاز به فعالیت نموده و اولین تلفن هوشمند خود T1 را در سال 2012 رونمایی کرد. این شرکت که به طور عمده بر بازار های آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و جنوب آسیا تمرکز دارد، توجه ویژه ای به ساخت و عرضه گوشی های میان رده و مالی دارد تا بتواند بخش عمده ای از بازار این صنعت را در اختیار داشته باشد. اما به نظر می رسد این سیاست در حال تغییر است و نشانه آن را با معرفی گوشی قابل توجه Phantom X می توان دید.

مشخصات گوشی پرچمدار Phantom X

پیش از معرفی رسمی گوشی فانتوم ایکس در تاریخ 24 ژوئن، ما تاحدودی با مشخصات این گوشی به وسیله درز اطلاعات و به ویژه درز تصاویر زنده از آن در تاریخ 22 ژوئن، آشنا شده بودیم، اما اکنون با معرفی رسمی این پرچمدار، اکنون با اطمینان می توان این مشخصات را تأیید کرد. Phantom X یک صفحه نمایش 6.57 اینچی S-AMOLED + FHD را به نمایش می گذارد که نسبت تصویر 19.5؛ 9 و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. در واقع، این اولین گوشی این شرکت است که از صفحه نمایش لبه خمیده و سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش بهره می برد.

برای گرفتن عکس های سلفی، یک دوربین سلفی دوگانه 48 مگاپیکسلی (اصلی) همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، در گوشی تعبیه شده است. پنل پشتی این گوشی هم دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با FOV 120 درجه و یک پرتره 13 مگاپیکسلی با فلاش LED است.

Phantom X به وسیله تراشه Helio G95 تأمین می گردد و از سیستم عامل Android 11 استفاده می نماید که با پوسته HiOS شرکت پوشانده شده است. این گوشی با 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی به کاربران ارائه می دهد. این تلفن از شارژ سریع 33 وات برای باتری 4700 میلی آمپری خود پشتیبانی می نماید.

به گزارش خبرنگاران، این گوشی ویژگی های دیگری مانند فن آوری خنک کننده مایع، پورت USB-C و اسلات هدفون 3.5 میلی متری را هم در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی با برچسب قیمت 555 دلار آمریکا وارد کشور نیجریه شده و در کشور کنیا هم با قیمت 460 دلار آمریکا، در دسترس کاربران قرار گرفته است.

تصاویر گوشی پرچمدار تازه فانتوم ایکس تکنو

منبع: gizmochina

مترجم: مصطفی جرفی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 15347

به "(تصاویر) اولین گوشی پرچمدار Tecno" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) اولین گوشی پرچمدار Tecno"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید