طرح جامع دانشگاه یزد در مراحل پایانی تدوین

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدصالح اولیا، بعد از ظهر امروز در گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه های منطقه شش کشور در دانشگاه یزد گفت: در طرح جامع دانشگاه یزد، شاخص های کمی و کیفی مدنظر قرار گرفته و چشم انداز دانشگاه تا سال 99 پیش بینی شده است.

طرح جامع دانشگاه یزد در مراحل پایانی تدوین

وی بیان کرد: برای بخش های مختلف دانشگاه اعم از حوزه علمی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و... و. برنامه ریزی و طراحی شده و مواردی مدنظر قرار گرفته که معمولا در دانشگاه ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

اولیا ادامه داد: یکی از مواردی که این طرح دنبال می نماید، کوشش برای جذب دانشجویان پیروز به بازار کار پس از فارغ التحصیلی است و این مهم به عنوان یکی از دغدغه های دانشجویان و مسئولان مورد آنالیز قرار گرفته است.

وی با برشمردن برنامه های مختلف طراحی شده در قالب این سند بیان کرد: در مجموع 12 محور از جمله گردشگری، معماری، سامانه های هوشمند، سرامیک، منابع آبی و ... مدنظر قرار گرفته است.

اولیا در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه پیشینه ای از دانشگاه یزد گفت: این دانشگاه در حال حاضر 14 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد دارد که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایشی نداشته زیر طی چند سال اخیر، رشد آمار دانشجویان متوقف شده است.

رئیس دانشگاه یزد با بیان اینکه ما نیز به سمت کیفی سازی فعالیت های علمی دانشگاه قدم بر می داریم، اضافه نمود: در زمینه راه اندازی رشته های مورد احتیاج و احتیاجسنجی در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده ضمن اینکه تقویت حوزه پژوهش و تحقیقات در برنامه قرار گرفته است.

upst.ir: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 1100

به "طرح جامع دانشگاه یزد در مراحل پایانی تدوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع دانشگاه یزد در مراحل پایانی تدوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید