فوت و فن های استایل با هودی که تا به حال نمی دانستید

به گزارش اکسپرس بلاگ، زمانی بود که همراه با کلاه هایی که صورت را می پوشانند، کوله و تاپ راه راه سیاه و سفید، هودی چیزی بود که فوراً شما را به عنوان یک سارق بالقوه معین می کرد. اما به همان مقدار که این قلم اصلی لباس ورزشی پتانسیل این را داشت که عابران را مستقیماً به آن طرف خیابان بفرستد، حالا محبوب است.

فوت و فن های استایل با هودی که تا به حال نمی دانستید

در حال حاضر از شما می خواهیم نکاتی درباره استایل با هودی و نحوه پوشیدن آن به روش درست را یاد بگیرید. چرا؟ کاربردی بودن هودی به کنار، به لطف بازنگری طراحان، هودی از یونیفرم نوجوانان عصبانی به کالایی تبدیل شده است که مردان خوش لباس را می پوشاند.

هودی فقط در هوای سرد شما را گرم نگه نمی دارد. شما بعلاوه می توانید این قطعه همه کاره را به عنوان لباس اسپورت مد روز و لباس راحتی یا لباس خیابانی شیک بپوشید. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه هودی را استایل کنید تا لباس بیرونی مورد علاقه خود را زیباتر کنید.

تاریخچه استایل با هودی

مدت ها قبل از اینکه هودی خود را شاهد معاملات نامطلوب در کوچه های تاریک ببیند، لباس قهرمانان بود. به نظرتان زیاده روی است؟ شرکت پوشاک ورزشی Champion Products ادعا می نماید که اولین سویشرت کلاه دار جهان را در دهه 1930 ساخته است. به هوش سرشاری احتیاج نیست که بفهمیم هودی برای گرم و خشک نگه داشتن ورزشکاران در هوای بد طراحی شده است. از آن موقع به بعد استایل با هودی در فرهنگ هیپ هاپ، اسکیت بازان، اسنوبوردسواران، جوانان عصبانی، مهمانی های مردانه، دانشجویان دانشگاه و استیج های مد پذیرفته شده است.

هودی چیست؟

هودی یک سویشرت کلاه دار است که معمولاً دارای بند کشی در گردن برای تنظیم تناسب کلاه است. این لباس چند منظوره در سه سبک رایج موجود است: زیپ کامل، نیم زیپ یا پلیور. پنبه، پلی استر یا ترکیبی از هر دو رایج ترین پارچه هایی هستند که برندهای مد برای ساختن هودی استفاده می نمایند.

بازگشت هودی

هفته مد که فرا می رسد، بسیاری از خبرگزاری ها از تمسخر بدترین ظاهری که می توانند پیدا نمایند لذت می برند. اما فرای جهانی مد، بیشتر لباس های مردانه با نگاه به درجه کاربردی بودن زاده شده اند. این دقیقاً چیزی است که یادگیری استایل هودی ارائه می دهد: راحتی، راحتی و راحتی بیشتر.

بازگشت هودی نشان می دهد که ما اکنون در اوج دوران لباس های اسپورت و راحت هستیم. با عرضه موفقیت آمیز لباس های اسپورت لوکس در اشکال مختلف آن، فقط باید زمان می گذشت تا لباس های مردانه تازه، پس از ثبات تقریبا یک قرنی پوشش های اصلی مردانه، ظاهر شوند. استایل هودی مردانه این روزها یکه تازی می نماید. گرچه که این لباس در مد زنانه هم جایگاه دارد. استایل با هودی دخترانه این روزها با آغاز پاییز در خیابان ها به چشم می خورد.

در کشور ما حتی استایل هودی با شال و استایل هودی با مقنعه هم به اجبار فضای کار یا دانشگاه دیده می گردد. همه برندهای لباس از تولیدنمایندگان لباس های روزمره مثل Off-White و Vetements تا قدیمی تر های لباس های مردانه سطح بالاتر مثل Balenciaga و Versace آغاز به عرضه نسخه های گران قیمت هودی در مجموعه های خود نموده اند. معنی این اتفاق این است که هیستری هودی هنوز برای مدتی ادامه خواهد داشت. برای اینکه زودتر به روز شوید، در اینجا چند روش مورد تایید متخصصان برای استایل با هودی آورده شده است.

هودی بخشی از یک استایل لایه ای

ما اینجا در حال بوق و کرنا درباره استایل با هودی هستیم، ولی فکر نکنید که پوشیدن آن فقط برای پیروی از مد است. هنگامی که از هودی به عنوان یک لایه از لباس استفاده می گردد، می تواند به طرز شگفت آوری بی تکلف باشد. هودی کشمیر گرم و نرم و راحت یک لایه لباس عالی برای یک روز در شهر است که ظاهری جالب برای شما می سازد و در عین حال شما را گرم نگه می دارد. برای داشتن این ظاهر مجذوب کننده یک هودی زیپ دار را روی یک تیشرت ساده سفید یقه گرد بپوشید، سپس یک پالتو یا ژاکت، شلوار جین اسلیم و یک جفت کتانی تخت به آن اضافه کنید.

هودی به عنوان بخشی از یک ظاهر اسپورت

هر زمان که در ظاهر شما راحتی و مجذوب کنندهیت دست به دست هم داد، مطمئن باشید که ما تشویق نمایندگان مشتاق این استایل خواهیم بود. درباره لباس های اسپورت مثل هودی این اتفاق می افتد و به لطف طراحان باهوش لباس مردانه، به نظر نمی رسد که بعد از باشگاه تنبلی نموده اید و لباس خود را عوض ننموده اید. دوران هودی گشاد و بزرگ با لوگو گذشته است.

پارچه ها نرم تر و سنگین تر شده اند که نشانه ای از کیفیت بهتر نخ و فراتر از آن است. تناسب دوخت هودی ها کمی تمیزتر و مجذوب کننده تر شده است. برای اینکه تیپ شما کاملا اسپورت گردد، یک هودی مشکی با یک شلوار جاگر مشکی و متناسب بپوشید و با یک جفت کفش ورزشی چرمی مینیمال ست کنید. استایل هودی شما کامل به نظر می رسد. استایل با پافر و هودی هم یک لایه گرم به لباس شما اضافه می نماید ولی همچنان اسپورت باقی می مانید.

تیپ اسپورت را برای راحتی و در عین حال خوش استایلی بپذیرید. ترند اسپورت که لباس های ورزشی مد روز را از باشگاه بیرون آورده بر این اساس است که راحتی را در اولویت قرار می دهد، بدون اینکه استایل را فدا کند. هودی برای ساختن این ظاهر عالی است. یک هودی زیپ آپ روی یک تی شرت یقه گرد به عنوان یک لباس شیک کاربرد دارد. این تاپ ها را با شلوارهای جاگر، لگینگز یا حتی دامن تنیس ست کنید.

استایل با هودی مشکی

در جهانی همه کاره هودی های شیک، یک هودی مشکی پادشاهی می نماید. جدا از کوشش برای پوشیدن یک هودی مشکی با کت و شلوار، نمی گردد به هیچ سناریویی فکر کرد که این لباس مجذوب کننده، به نفع شما نباشد.

ساده ترین راه برای استایل کردن این هودی، روی یک تی شرت سفید، با شلوار جین آبی و کفش کتانی مناسب، مانند کانورس آل استار است. این لباس امتحان پس داده باید یک عنصر اصلی در کمد لباس هر مردی باشد، زیرا برای مجموعه ای از فعالیت ها عالی است. به خرید خواربارفروشی می روید اما نمی خواهید غیرمجذوب کننده به نظر برسید؟ هودی برترین انتخاب است.

دیدار با دوستان برای گذراندن عصر توی کافه؟ حتی احتیاجی نیست لباس خود را عوض کنید. سر قرار می روید و می خواهیددر آن امتیاز بیشتری کسب کنید؟ درباره پوشیدن هودی فکر کنید. اگر وارن بافت به سوییشرت ها مانند سهام نگاه می کرد، هودی مشکی را به عنوان ذخیره نهایی باارزش انتخاب می کرد.

آیا می خواهید این لباس را یک درجه بالا ببرید؟

اگرچه هودی لباسی کژوال است، اما به راحتی می توان آن را تقویت کرد تا کمی قابلیت بیشتری داشته باشد. به جای اینکه هودی را درست روی تیشرت سفید قرار دهید، ابتدا یک لایه پیراهن یا فلانل بپوشید و دکمه های آن را باز بگذارید. هودی را در روی این ها قرار دهید و بدون زحمت مقداری لایه به لباس خود اضافه نموده اید.

این لباس برای اواخر پاییز و اوایل بهار، زمانی که هوا معمولاً خنک و کمی سردتر است و نسیم خنک می وزد، عالی است. رسمی بودن این لباس را می توان با تعویض کفش های کتانی با چکمه های چرمی خوب، یک پله افزایش داد. کفش اغلب رنگ یک لباس را معین می نماید و چکمه های چرمی، پیچیدگی مناسبی را به یک لباس غیررسمی اضافه می نمایند.

از دیدگاه بیرونی، این تغییر کوچک می تواند شما را از یک جوان معمولی به یک مرد بالغ تبدیل کند. جزئیات تفاوت ایجاد می نمایند، به خصوص درباره کفش.

استایل با هودی زیر کت چرمی

اگر با ترکیب بالا و پایین لباس اسپرت موافق نیستید و شاید این تیپ برای همه هم مناسب نباشد، اشکالی ندارد که به قلمرو آشناتری بچسبید. ترکیب کت چرمی و هودی یکی از آن جفت های کم نظیر است که فصل به فصل به خوبی جواب می دهد و به جهان نشان می دهد که می دانید چطور هودی ها را استایل کنید.

هودی ها از نظر کیفیت و تناسب به طرز چشم گیری بهبود یافته اند. آقایان در پی سرمایه گذاری روی طرح های مناسب و خوش استایل هستند که می توانند در موقعیت های مختلف پوشیده شوند. چه در باشگاه و چه به عنوان بخشی از یک ظاهر شیک در محیط خارج از کار. با استفاده از یک کت چرم مشکی و شلوار جین مشکی یا نیلی به عنوان پایه، هودی هایی را در رنگ های مختلف زیر لباس های بیرونی خود امتحان کنید و با ترکیب یک جفت بوت چلسی یا جیر این ظاهر را زیباتر کنید.

استایل هودی با لباس رسمی

مطمئنا، یک هودی که با یک شلوار جین راسته و کفش های کتانی ترکیب می گردد، ترکیبی آزمایش شده و امتحان پس داده است که همواره جواب می دهد. اما اگر در پی شکستن کلیشه ها هستید، می توانید لباسی که قوانین سنتی را نقض می نماید بپوشید، یک هودی زیر یک کت و شلوار غیررسمی.

برای اینکه هودی را با کت و شلوار اسپورت ترکیب کنید، یک هودی خاکستری با کت و شلوار ذغالی را امتحان کنید و به جای کفش های معمولی که برای کار می پوشید، کفش های کتانی توری سفید را انتخاب کنید.

استایل هودی با شلوار دوخته شده پارچه ای

یک روش برای کمی کمتر متعهد ماندن به استایل سنتی، ترکیب رسمی و کژوال، ست هودی و شلوار رسمی پارچه ای است. باز هم، این یک راه آسان برای جلوگیری از تن دادن به قوانین خشک و رسمی جهانی بزرگسالی است.

این روزها شاهد تحولی واقعی در لباس پوشیدن هستیم. حرکتی که اجازه می دهد معانی رسمی و غیررسمی جابه جا شوند و بنابراین بتوانید هودی خود را با شلوارهای گشادتر یا یک کت رسمی بلند ترکیب کنید. با انتخاب یک هودی رنگ خنثی به این ظاهر برسید. سپس یک شلوار و کفش ورزشی لوکس اسپرت به آن اضافه کنید. اگر خیلی احساس شجاعت می کنید، یک طرح یا الگوی کوچک در نیمه پایینی لباس را امتحان کنید.

استیل با هودی زیپ دار

هودی های زیپ دار به برترین شکل برای باز گذاشتن جلوی لباس به نظر می رسند. یک هودی زیپ باز روی یک تیشرت ساده یک ترکیب کلاسیک است که در طول دهه های مد، شیک به جای مانده است.

اگر قصد ندارید زیپ هودی خود را باز کنید، هودی پلیور را انتخاب کنید. یک پلیور با از بین بردن خط دندانه های زیپ در وسط لباس، ظاهری شیک تر از هودی زیپ دار به شما می دهد و البته امکان تغییر دما با باز کردن زیپ را هم از شما می گیرد.

راهنمای فشرده استایل با هودی

  • در پی این نباشید که هودی لینکین پارک قدیمی خود را پیدا کنید. شما دیگر یک نوجوان عصبانی نیستید و دیگر سال 2000 نیست.
  • در پی جنس های پنبه ای خالص برای کیفیت و طول عمر بهینه باشید. طرح های پلووری معمولا مجذوب کننده تر از طرح های زیپ دار به نظر می رسند. به جای برندهای فست فشن از برندهای باکیفیت تر خرید کنید تا لباس شما دوام بیشتری داشته باشد.
  • اگر می خواهید بیشترین استفاده را از آن بکنید، در پی جدیدترین هودی های مد روز نباشید. در عوض، در پی طراحی بی زمان و همه کاره با رنگی باشید که کمد لباس فعلی شما را تکمیل کند.
  • یک هودی مناسب راه خوبی برای اطمینان از این است که مجذوب کننده به نظر می رسید و جایگزین ظاهر شلخته است.
  • اگر شک دارید، لوگو را فراموش کنید. بافت های دانه ای یا راه راه انتخاب های خوبی برای افزایش تنوع هستند. بافت هودی می تواند تنوعی که می خواهید را ایجاد کند.
  • تا زمانی که در محوطه دانشگاه نباشید، هودهای دانشگاهی ممنوع هستند.
  • هودی های با نوشته های کمدی شخصی سازی شده همواره شکست خورده اند.
  • بالای 40 سال هستید؟ یک هودی خوش دوخت با پارچه ای لوکس که خوب طراحی شده باشد و فیت به نظر برسد به شما اطمینان می دهد که بالغ به نظر می رسید.
  • در پوشیدن هودی با لباس های خیابانی باید کیفیت و عملکرد را بر طراحی در اولویت قرار دهید. هودی های گران قیمت برای ست کردن با تکه های رسمی تر ایدئال هستند و اغلب در پارچه هایی مانند پشم بره، کشمیر و پنبه درجه یک برای پوشیدن استفاده می شوند.

کلام آخر

هودی یکی از پرکاربردترین قطعات در کمد لباس شماست. فرقی نمی نماید به باشگاه می روید، به قرار دیدار می روید یا هوای سرد را تحمل می کنید، یک هودی می تواند سبک بازی شما را در جهانی مد ارتقا دهد و در همین حین راحتی را به شما هدیه دهد.

منبع: fashionbeans

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1402 بروزرسانی: 27 مهر 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 29841

به "فوت و فن های استایل با هودی که تا به حال نمی دانستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت و فن های استایل با هودی که تا به حال نمی دانستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید