قلعه نویی: بازی با نساجی یکی از سخت ترین دیدارهای سپاهان است، وضعیتم فردا معین می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی با نساجی یکی از سخت ترین دیدارهای سپاهان و مهم ترین بازی مان برای بازگشت به جدول است.

قلعه نویی: بازی با نساجی یکی از سخت ترین دیدارهای سپاهان است، وضعیتم فردا معین می گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر نساجی در هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال گفت: جا دارد از کوشش های دکتر امیرپور برای سلامتی ام بسیار تشکر کنم.

وی اضافه نمود: به محمود فکری و همکاران او تبریک می گویم، چون از روزی که به نساجی آمده اند تیمی خوب و بابرنامه چه از نظر فوتبالی و چه از نظر نتیجه آماده نموده اند. بازی با نساجی یکی از سخت ترین ملاقاتهای ما و مهم ترین بازی مان برای بازگشت به جدول است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر بتوانیم در بازی فردا برابر نساجی پیروز شویم هم در جدول شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و هم با روحیه ای بالا برای بازی با استقلال در جام حذفی آماده می شویم، بنابراین ملاقات با نساجی برای ما بسیار مهم است.

قلعه نویی درباره شرایط جسمانی اش پس از مرخصی از بیمارستان و اینکه آیا قادر به همراهی سپاهان برابر نساجی در لیگ برتر و استقلال در جام حذفی است یا خیر، گفت: خوشبختانه نسبت به هفته گذشته حال بهتری دارم و تا فردا تعیین می گردد که می توانم در بازی با نساجی روی نیمکت تیم بنشینم یا خیر.

165، ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 6609

به "قلعه نویی: بازی با نساجی یکی از سخت ترین دیدارهای سپاهان است، وضعیتم فردا معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: بازی با نساجی یکی از سخت ترین دیدارهای سپاهان است، وضعیتم فردا معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید