مَس سلیمو کابوس دروازه بان استقلال شد!

به گزارش اکسپرس بلاگ، مهار حسینی بد و ناشیانه بود. گل به خودی ثبت شد تا کسانی با شیطنت در توئیتر بنویسید: سیدحسین حسینی هم گل زد ولی آرمان رمضانی نه!

مَس سلیمو کابوس دروازه بان استقلال شد!

خبرنگاران؛ احسان محمدی- صدرنشینی جدول، زدن دو توپ به تیر دروازه حریف، مالکیت توپ بالا، تحت فشار قرار دادن میزبان و کسب یک امتیاز از مسجدسلیمان شهری که معمولاً میزبانی سخت گیر در بذل و بخشش امتیاز به مهمان هاست قاعدتاً نباید اتفاق بدی باشد اما محمود فکری و کادر فنی او یک بار دیگر زیر فشار قرار گرفتند.

همه چیز قبل از سوت شروع بازی شروع شد وقتی که در ترکیب نام سیدحسین حسینی به عنوان جایگزین رشید مظاهری آمد. رشید دروازه بانی است که در صدرنشینی استقلال نقشی کلیدی دارد. حسینی دروازه بان گمنامی نیست، اتفاقاً در چندسال گذشته با قهر و آشتی و فعالیت های اینستاگرامی خوب حاشیه ساخت، البته عملکردش درون دروازه هم بد نبوده. او با مهار پنالتی احمد نوراللهی در دیدار پای فینال جام حذفی فصل پیش، هم باعث شکست پرسپولیس شد، هم آبی ها را به فینال برد.

اما فوتبال ورزش بی رحمی است. یک ضربه کرنر از نیما انتظاری روی دروازه استقلال، در حالیکه هیچکس مزاحم سیدحسین حسینی نشده بود توی دروازه رفت! مهار حسینی بد و ناشیانه بود. گل به خودی ثبت شد تا کسانی با شیطنت در توئیتر بنویسید: سیدحسین حسینی هم گل زد ولی آرمان رمضانی نه!

ریتم بازی در نیمه اول سریع بود. دو تیم جسورانه بازی کردند، استقلال حتی به گل رسید اما داور آفساید اعلام کرد و صحنه آهسته با نمایش درنیامد تا درستی یا خطا بودن این تصمیم را ببینیم. تصویربرداری لیگ برتر کماکان فاجعه است. سیدحسین حسینی در ادامه مهدی قائدی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه باشوی استقلال به تیر خورد تا نیمه اول تحت تاثیر این خطا قرار بگیرد.

در نیمه دوم این بار تیر دروازه به کمک حسینی آمد تا گل نخورد، استقلالی ها اما حریف را درون زمین خود متوقف کردند و بالاخره وریا غفوری روی سانتر بابک مرادی بازیکن تعویضی استقلال به گل رسید. بابک که بازیکن خوش تکنیکی است یک بار به تیر کوبید و فرشید اسماعیلی هم این کار را کرد تا بازی با نتیجه مساوی 1-1 به خاتمه برسد.

یک تساوی توام با بدشانسی در مسابقه ای که بخشی از هواداران استقلال هدر دادن امتیازات را به پای فکری و تیم فنی او نوشتند گرچه بازی فداکارانه نفت مسجد سلیمان با سید مجتبی حسینی را نباید نادیده گرفت اما این تساوی باعث شد تا صدرنشینی آنها توسط سپاهان و صنعت نفت مورد تهدید قرار بگیرد. شاگردان نویدکیا در اصفهان میزبان شهرخودرو هستند و نفت آبادان باید به مصاف مس رفسنجان برود.

چهره خرسند روز اول هفته سیزدهم رحمان رضایی بود. او که روی نوار اشتباهات داوری و بدشانسی قدم می زد این بار در قائمشهر و در حالیکه تیمش 45 دقیقه 10 نفره بازی کرد پیروز شد 3-2 نساجی را شکست دهد. تیمی که دومین شکست متوالی اش را با مجید جلالی دشت کرد. نساجی که هفته اول در صدر بود حالا در رده پانزدهم جدول ایستاده است.

گل گهر سیرجان هم با یک گل توانست در خانه سایپا را شکست دهد تا بعد از هفته ها یک برد شیرین را کسب کند و به رتبه پنجم جدول بپرد.

در دیدارهای فردا تراکتور در تبریز میزبان آلومینیوم اراک است، فولاد در خانه از پیکان میزبانی می کند و پرسپولیس به مصاف تیم قعرجدولی ماشین سازی تبریز می رود. تیمی که از بازی گذشته خودش فقط 4 امتیاز کسب کرده برای قرمزها یک لقمه خوشمره می شود یا یک استخوان گلوگیر؟

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 11574

به "مَس سلیمو کابوس دروازه بان استقلال شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مَس سلیمو کابوس دروازه بان استقلال شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید