پرسپولیس، استقلال تاجیکستان؛ تقابل قهرمان ایران با شگفتی سازان، تراکتور، النصر عربستان؛ لشگر نصفه و نیمه فیروز به سعودی ها رسید

به گزارش اکسپرس بلاگ، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا صف آرایی می نمایند.

پرسپولیس، استقلال تاجیکستان؛ تقابل قهرمان ایران با شگفتی سازان، تراکتور، النصر عربستان؛ لشگر نصفه و نیمه فیروز به سعودی ها رسید

به گزارش خبرنگار ، در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور، نمایندگان کشورمان روز سه شنبه به مصاف تیم های فوتبال استقلال تاجیکستان و النصر عربستان می فرایند.

شاگردان گل محمدی روز سه شنبه باید در تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور بفرایند که حریفی مرموز و ناشناخته است.

گل محمدی، سرمربی پرسپولیس قبل از سفر به تاجیکستان ابراز نگرانی نموده بود که اتفاقات عجیب و غریب در تیم استقلال تاجیکستان رخ می دهد. گل محمدی مدعی شده است که حریفشان فضای رسانه ای بسته ای دارد و حتی فیلم یک بازی از حریف خود را نتوانسته اند پیدا نمایند.

علاوه بر این، چمن استادیوم جمهوری شهر دوشنبه مصنوعی و همین موضوع به دغدغه کادر فنی پرسپولیس تبدیل شده است.

در حالی که سرخپوشان ایران بدون برگزاری بازی رسمی به ملاقات استقلال تاجیکستان می فرایند، حریفشان در کوران مسابقات بوده و تا کنون با 17 بازی و کسب 42 امتیاز در صدر جدول لیگ تاجیکستان قرار گرفته است.

پرسپولیسی ها نسبت به تیم های استقلال و تراکتور، دیگر نمایندگان کشورمان در آسیا شرایط خوبی داشته اند، اما بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و تغییر و تحولات مدیریتی قبل از اعزام به تاجیکستان شوکی بر پیکره شاگردان گل محمدی وارد کرد.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود بازیکنانی همچون حامد پاکدل، رضا اسدی، رضا دهقانی، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی را به خدمت گرفتند تا در این باره مسئله ای نداشته باشند.

سرخپوشان قصد داشتند کی روش استنلی، مهاجم سابق سپاهان را به خدمت بگیرند، اما به علت داشتن پفراینده های باز در فیفا و بدهی به خارجی های سابق خود نتوانستند این بازیکن را به خدمت بگیرند و همین موضوع باعث اعتراض گل محمدی به تصمیمات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

کمال کامیابی نیا، علی شجاعی و مهدی مهدی خانی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیستند.

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال تاجیکستان با صدرنشینی در گروهی که تیم الهلال عربستان هم در آن قرار داشت و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و نشان داد که حریف آسانی برای شاگردان گل محمدی نیست.

علاوه بر این، ویتالی لوچنکو سرمربی تیم استقلال تاجیکستان به علت نداشتن مدرک پرولایسنس نمی تواند روی نیمکت تیمش بنشیند. به همین علت مبین ارگاشف راهنمایی تیمش را در بازی با پرسپولیس برعهده گرفت.

آندری میسچنکو مدافع اوکراینی که رجحانن بازیکن خارجی استقلال تاجیکستان محسوب می گردد به علت محرومیت در بازی روز سه شنبه حضور ندارد.

مصدومیت زوئیر جورابوئف باعث نگرانی سرمربی استقلال تاجیکستان شده بود که این بازیکن مصدومیتش رفع شده و قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس است.

برادران جلیلوف شامل منوچهر و علیشهر جزء رجحانن بازیکنان استقلال تاجیکستان هستند و باید پرسپولیسی ها مراقب این 2 بازیکن باشند.

به هر حال شاگردان گل محمدی قصد دارند با رجحان برابر تیم استقلال تاجیکستان به مرحله بعدی صعود نمایند و دل طرفداران خود را شاد نمایند.

شاگردان فیروز کریمی بعد از کش و قوس های فراوان راهی قطر شدند تا به مصاف تیم النصر عربستان بفرایند.

تراکتوری ها در حالی روز سه شنبه به مصاف تیم النصر عربستان در قطر می فرایند که در ابتدا به علت کمبود بازیکن قصد داشتند از شرکت در این مسابقه انصراف بدهند، اما با توجه به جریمه و محرومیت احتمالی تصمیم گرفتند که در این بازی شرکت نمایند.

تیم فوتبال تراکتور اتفاقات عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت و زنوزی در ابتدا باشگاه تراکتور را به حالت تعلیق در آورد و باشگاه را به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی واگذار کرد. بعد از آن قرار شد زنوزی تا خاتمه بازی با النصر امور باشگاه تراکتور را بر عهده بگیرد و بعد مالکیت باشگاه به شخص دیگری واگذار گردد.

تراکتوری ها دچار تغییر و تحولات در کادر فنی هم شدند و فراز کمالوند کنار رفت و فیروز کریمی جانشین او شد.

مدیران تراکتور به علت کمبود بازیکن از ای اف سی درخواست کردند که چند بازیکن را به فهرست نفرات خود اضافه نمایند، اما ای اف سی با این درخواست مخالفت کرد و تراکتوری ها با 16 بازیکن راهی قطر شدند.

محمد عباس زاده و پیمان بابایی بازیکنان سرشناس تراکتور هستند که در این بازی حضور ندارند.

فیروز کریمی در این فاصله کوتاه نمی تواند معجزه کند، اما سعی می نماید بازیکنان خود را از لحاظ روحی و روانی آماده کند تا بازی آبرومندانه ای در شان فوتبال کشورمان ارائه بدهند.

در آن طرف، تیم النصر عربستان سرمایه گذاری عظیمی برای لیگ قهرمانان آسیا نموده است و با تمام توان خود به مصاف تراکتور می رود.

این تیم عربستانی 4 بازیکن خارجی به نام های جلال الدین ماشاریپوف (ازبکستانی)، تالیسکا (برزیلی)، وینسنت ابوبکر (کامرونی) و عبدالرزاق حمدالله (مراکشی) دارد.

عبدالله مادو و علی لاجامی بازیکنان اصلی النصر در خط دفاع هستند که به علت محرومیت در این بازی نیستند. عبدالمجید الصلیهم و العمری مدافعان النصر به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارند. در مجموع 4 مدافع النصر در بازی روز سه شنبه غیبت دارند و این تیم عربستانی دچار بحران در خط دفاع خود شده است.

به هر حال فوتبافهرست های ما با غیرت مثال زدنی خود در شرایط سخت رجحانن عملکرد را داشته اند و به طور حتم با تمام قوا به مصاف حریفان آسیایی خود می فرایند تا برای کشورمان افتخار آفرینی نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 16733

به "پرسپولیس، استقلال تاجیکستان؛ تقابل قهرمان ایران با شگفتی سازان، تراکتور، النصر عربستان؛ لشگر نصفه و نیمه فیروز به سعودی ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، استقلال تاجیکستان؛ تقابل قهرمان ایران با شگفتی سازان، تراکتور، النصر عربستان؛ لشگر نصفه و نیمه فیروز به سعودی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید