چند خبر برای سهامدارن خرد ، افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شرکت مجتمع معادن مس تکنار و شرکت گروه مپنا پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کردند. افزایش سرمایه نماد حفاری نیز تایید شد. همچنین فرصت بانک دی برای پذیرش اوراق به مدت یک ماه تمدید شد. همچنین نماد شغدیر از فرابورس به بورس منتقل شد.

چند خبر برای سهامدارن خرد ، افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس

یشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت مجتمع معادن مس تکنار از مبلغ شش میلیارد به مبلغ 43 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ 16 اسفند به تصویب هیئت مدیره رسید. انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

همچنین آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت گروه مپنا از مبلغ دو هزار و 700 میلیارد به چهار هزار میلیارد تومان در 16 اسفند ماه 99 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

افزایش سرمایه شرکت حفاری شمال به مبلغ 378 میلیارد تومان بررسی شد و به تایید سازمان رسید. با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 30 اسفند ماه شرکت، افزایش سرمایه فوق تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت خواهد رسید.

فرصت اعطا شده به ناشر جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار باک دی تمدید شد. با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت فرابورس ایران با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت پذیرش اوراق بهادار، به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ 15 فروردین 1400 تمدید شد.

شرکت پتروشیمی غدیر در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران دنبال کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 12485

به "چند خبر برای سهامدارن خرد ، افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند خبر برای سهامدارن خرد ، افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید